Перейти до основного вмісту

рефлексія до модуля № 9


У цьому модулі я :
• Обговорив створені приклади учнівських робіт та засоби їх
оцінювання;
• Обговорив, як допомогти учням стати самоспрямованими в
навчанні;
• Проаналізував шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
• Створив форму оцінювання учнівської самоспрямованості в
навчанні;
• Створив інструменти для підсумкового оцінювання;
• Створив навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
• Вніс зміни в План вивчення теми;
• Критично оцінив, чого вони навчилися;
• Розпочав планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

рефлексія до модуля № 7

У цьому модулі я: • Поділився ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів; • Створив та оцінив приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті та блоґу; • Вніс зміни до свого Плану вивчення теми ; • Осмислив те, чого вони навчилися.

Рефлексія для модуля №4

У цьому модулі я навчився: • наводити приклади Основних запитань за допомогою Інтернет- сервісів для спільної роботи із документами; • Обговорював у парах створені Основні запитання; • Обговорив разом з іншими учасниками різні стратегії та засоби оцінювання • Створив перший варіант плану оцінювання; • Створив засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів; • Удосконалив цілі та Основні запитання відповідно до державних освітніх стандартів; • Створив презентацію основних ідей навчальної теми"Легка атлетика-королева спорту" • Осмислив те, чому я навчився в цьому модулі.

рефлексія до модуля № 11

У цьому модулі я : • Підготовуюсь  та демонструю   Портфоліо • Проведу оцінювання тренінгу за основним курсом Intel® «Навчання для майбутнього» • Отримаю сертифікат!!Ура !!!!!